Friday, September 11, 2009

Emergency Hair editing...until then...

while I'm editing the "emergency hair tutorial request", for pin-up hair, that is in the Marilyn Monroe video I did.....here is a "kinda dumb-but funny video", that's on my new, BONUS channel on Youtube...(feel free to subscribe and rate it 10 stars...ha ha ha).....


23 comments:

Nausikaa said...

Lol! This made my day!
Love your videos!!!

**Sierra** Sando** said...

this was soooo funny i just HAD to watch it twice! i can't wait till my husband gets home, we're SOOOo gonna play this!!! haha!

Love you kandee, your such a great person.

HAVE A SUPER SMILEY DAY!!!

Villé said...

kandee that is hilarious!!!!!!!!!!!!!

Nicole McLaughlin said...

this made me laugh till i cried! :)

Silvia said...

hahahahhahaha spettacolo!

Sadaf said...

hahahahahaha I can'ts top laughing if I get fired it's your fault LOL hahahahahahahahaha now i'm under my desk really I can't stop you ROCK

sarad4 said...

Kandee you're so funny! makes me want smores.

Ruth said...

I think I was laughing as hard as you...and I almost peed my pants when he started groovin!!!! LOL!! Hilarious!

~Lisa said...

LOL, that was so hilarious! You were challenging the Jordans to beat you and...DUN DUN DUN. LOL I was smiling and laughing the whole time!

Bonnie said...

Kandee, you are the coolest mom ever! You inspire me to have fun and laugh every single day, I think you are THE BEST THING I've ever found on the internet. Keep on keepin on!

*** said...

Too funny!!!!!!!!!!!!! :D
Too too too funny!
Your laugh is just so contagious Kandee! :D hihihiihi!

nphsoccergirl said...

HAHAHA This is awesome! Your laugh is wonderful! I teared up laughing at this! This has made my day!!!

Steffi said...

omg funniest thing ever!!!
I love you even more now, rofl :p

Susan Cook : Cirien Phoenix said...

My roommate from my last year of school taught me to play this! It was soooo fun! And your laughter is infectious!

Rissa said...

oh my goodness! Now THAT'S how you have fun! I play the winner! LOL!

Jussi Koiranen said...

lol! that was funny

Stazianah said...

I will have to try this!!! :D Love ya!

ThatLancasterStudent said...

This just made me laugh so hard! I really want to try that now.
xxxx

funkyfashionfever said...

lol this is funny!
p.s. where did you get your earrings?

Trina said...

I seriously could not stop laughing because you were giggling so much. LOL Loved this video!

thatgirlsophy said...

omg that was the funniest thing ever!

LizzyLizard said...

I love the fact that you have Super Mario brothers in the background, that's so great!

artandhercraft said...

This and the Kandee Dance vid are my faves. Hilarious!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...